Tornar a tots els Projectes

Coberta verda a un edifici oficines al carrer Llacuna

L’any 2024 es va dur a terme el projecte de coberta verda en un edifici d’oficines de nova construcció situat a Llacuna. La superfície total ocupa 260 m², distribuïts en diferents nivells de l’edifici.

Les cobertes es disposen en diversos espais: a la planta baixa, sota un porxo; a la primera planta, com a atri; i a la cinquena planta, amb una coberta verda exterior. El projecte també incorpora diversos sistemes de coberta verda adaptats a cada situació i inclou la plantació d’arbres darrere de l’edifici.

Com et podem ajudar?

Emplena el formulari o envian’s un email amb aquestes dades a info@eixverd.com

    He llegit i accepto l'avís legal i la política de privadesa d'aquesta web

    Eixverd com a responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat de donar resposta a la consulta o petició. La base legítima és el teu consentiment que pots revocar en qualsevol moment comunicant-ho a info@eixverd.cat. No se cediran dades terceres excepte obligació legal. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privadesa.

    cobertes verdes